Матов разкош от Буржоа

     От около месец вече е на българския пазар новото червило на Bourjois - Rouge edition Velvet. Наистина очарователно от капачката до дъното.

     Получих го като подарък в края на миналия месец и вече след няколко ползвания съм готова и аз да напиша своя коментар за него. Разкошно! Бях изненадана от апликатора за нанасяне, тъй като съм свикнала червилата винаги да са с твърда консистенция или поне тези, които съм ползвала (честно казано не са много).
Макар че не съм голяма привърженичка на този тип продукти, а предпочитам гланцовете или дори само балсам, това червило ме спечели от първата ни среща. Нанася се изключително лесно и оставя приятно усещане върху устните. В първите няколко секунди изглежда блестящо, но след първата минута цветът се матира.

     Нюансът, който имам е Grand cru. Изпепеляващо, огнено, наситено червено! Обичам ги тези червени червила! С това него, малко спирала и очна линия съм готова за вечерно парти за невероятно кратко време! 

Изключително дълготрайно е. Издържа около 6 или 7 часа върху устните ми, макар че в последните няколко леко избледнява. Обещаните 24 часа не вярвам да ги издържи, но пък и коя жена не би си премахнала грима цели 24 часа? Върху устните си го усещам сухо, което лично за мен не е проблем. Не са сухи и се чувстват чудесно облечени в червено. Толкова дълготрайно е, че ми напомня за някогашните химически червила, които имаше мама преди 15 години.

    Изключително трудно ми е да го премахна на края на всяка вечер, особено след като имам навика да ползвам трика със салфетката. Предполагам го знаете, но за дамите които не го знаят - веднага издавам тайната за още по-дълготраен цвят. Нанасяте от любимото си червило, след което взимате една салфетка и допирате внимателно устни до нея, сякаш я прехапвате, като леко притискате. След това отново нанасяте червило, повтаряте движението със салфетката и това е. За да бъда сигурна в червилото си (а в това на Буржоа не мога и да се съмнявам даже), изпълнявам тази процедура 3 пъти и си гарантирам дълготраен цвят.


     Има случаи, в които дори след почистване на грима в малките часове на нощта, на сутринта се будя в леки нюанси на този разкош върху устните си. Това пък автоматично ме улеснява за следващият ден, защото цветът е съвсем деликатен, почти естествен и няма нужда от поддръжка поне до обяд.

     Опаковката е пластмасова, квадратна и елегантна. Обичам семплите опаковки. И Буржоа обичам! Можете да избирате между 8 нюанса, кой от кой по-прекрасни и привлекателни.  Цената варира между 15 и 18 лева за червило, т.е. 6.7 мл. продукт.
     До скоро! = )

5 коментара:

  1. За съжаление при този продукт нямах възможност сама да избера нюанса, но се надявам скоро да мога да напиша отзив и за останалите цветове от палитрата. Но съм съгласна с Вас - цветът е изкрящ и не го препоръчвам за ежедневна употреба, а по-скоро за специални поводи.

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам този продукт, страхотен е! Все повече ми се иска да си взема поне още един цвят, да ос е задържи повече време на пазара, за да му се радваме.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно изглежда :)
    Нямах възможността да си взема подходящия цвят за съжаление :( Някак липсва един хубав нюд :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  4. Доста добре изглежда, вече видях няколко ревюта. Малко странно ми се струва на пръв поглед матово червило с апликатор, но явно е иновативна технология.

    ОтговорИзтриване