Маската, която спаси косата ми!

     Както повечето дами, аз също обичам да експериментирам с косата си. Обичам да сменям прическата, формата и цветовете. Но това не е история за различните ми визии, а тъжната история на моята коса...

     Няма да изпадам в подробности, защото историята е дълга, дълга... Колкото беше дълга косата ми някога. Най-общо казано, в рамките на 2 години косата ми претърпя подстригване, каквото няма да повторя, 2 изсветлявания (първото - за да се отърва от черната коса, която беше черна благодарение на индийската къна, а второто - защото исках да се видя с по-светъл нюанс на косата). През цялото това време тя беше изправяна системно, къдрена, горена и измъчена по всевъзможни начини. И съм сигурна, че ако можеше, косата ми щеше да избяга от мен с писъци.

      След второто изсветляване изключително много се изтощи, но тук от части вина има и фризьорката, при която отидох. Винаги е била по-суха, но сега беше безжизнена, изтощена до болка и толкова съсипана, че имаше моменти, в които приличаше на метла. И в този трагичен момент се яви моето спасение - серията Goodbye damage на Garnier Fructis.

     Тъй като вече бях започнала да използвам шампоана на Garnier Ultra Duox с масло от авокадо и шеа, реших да си взема само маската. Ако трябва да избирам между всички продукти, които си взех през изминалата година, то със сигурност маската печели за най-добра инвестиция.

     За тези, които смятат, че чудеса не съществуват - отворете тази малка пластмасова кутийка с оранжев цвят, помиришете свежият и лек аромат от нея, изпробвайте я, и елате да си поговорим на чаша чай. За мен това е истинско чудо, което се появи в момент на отчаяние. Най-хубавото беше, че резултатът се забеляза още след второто ползване. Косата ми беше значително по-мека, все още беше суха, но вече не беше онази метла, за която споменавам по-горе. Редовно я ползвах около 2 месеца и половина. За това време косата ми си възвърна предишния жизнен вид, който имаше, беше по-блестяща и по-здрава. Случи се онова, което не вярвах - върнах си предишната здрава и буйна коса, която имах.


   В момента я ползвам веднъж седмично и значително по-малко количество, но нямам никакво намерение да се откажа от тази маска. Консистенцията наподобява лек крем, който се нанася много лесно и бързо се абсорбира от косата. Тук е важно да уточня - маската е изключително силна и я нанасяйте само по върховете и дължината на косата, защото в противен случай корените на косата ви ще се омазнят по-бързо. За чудесния аромат вече споменах, но най-добре е сами да се убедите в това.

     Опаковката е свежа и удобна - тумбеста кутийка с капаче на винт, което е удобно при пътуване. Харесва ми свежият оранжев цвят, в който е издържана цялата серия. Винаги ми е лято когато влизам в банята, дори ако е в средата на януари.

     Цената е около 8 лева за 300 мл. продукт, т.е. спасението на вашите измъчени кичури вече има цена и смятам, че е нормална цена за маска, но за спасение от такъв порядък лично аз бих дала и повече. Искрено се надявам да съм ви била полезна и ще се радвам ако някой сподели своето мнение.
     До скоро! = )


2 коментара:

  1. Здравей:) и моята дълга черна коса мина през подобно нещо, за да се видя и аз с друг цвят, бяха ми нужни 2 години за да израсте изгорялото от обезцветяването.боядисвах си косата с боя на гарниер, но реших да опитам с палете и косата ми изгоря от първото боядисване, нацъфтя цялата и се наложи да я подстрижа отново, направо ми се плаче, ще пробвам тази маска, дано помогне и на мен:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Силно вярвам, че ще ти помогне, защото на мен ми я препоръча приятелка, аз от своя страна я препоръчах на други момичета и не чух нито един негативен отзив. Относно боите за коса - за мен боята на Гарниер е твърде слаба и неиздръжлива, затова се боядисвам с Палете Делукс, но това зависи от индивидуалността и спецификата на всяка коса. Ще се радвам след като я изпробваш да споделиш мнение. = )

      Изтриване