Матирана кожа с Alverde

     Здравейте, момичета! Днес ще ви разкрия любимия си продукт за матиране на кожата, а именно прозрачната минерална пудра на Alverde. Ползвам я наистина от доста време, но все не ми оставаше време да напиша няколко думи и за нея, но с настъпването на летния сезон и лъщящата кожа, мисля че и това време настъпи.

     Съвсем случайно попаднах на нея в DM. Не бях чувала за тази пудра, нито бях чела отзиви. Знаех само за прозрачната пудра на Essence, но съм предубедена към марката и реших да не рискувам с нея. За сметка на това се поколебах за миг и взех тази на Алверде.


     Доста рядко ползвам фон дю тен и пудра, а когато го правя държа лицето ми да има естествен вид, а не сякаш да съм с маска. И в този момент какво по-добро от пудра, която няма цвят и е неизбежно да прилегне добре на цвета на кожата ми, вместо се чудя половин час кой нюанс на друга пудра ще е най-добър за мен. Определено останах доста доволна.


     Както вече съм споменавала в предишни публикации, кожата ми се омазнява в Т-зоната и ми трябваше решение на този проблем. Естествено, нямаше как да имам проблем с цвета на продукта, след като такъв напълно липсва. Пудрата е прахообразна и лека, лесна за нанасяна, но не препоръчвам мекото тампонче, което в кутийката, защото не нанася много добре пудрата. По-подходящо е да я нанасяте с четка за пудра. Матира много добре кожата, няма никакви "лъскави петна" по нея, по никакъв начин не се наслагва и не се натрупва излишно по кожата. Относно издръжливостта - в горещите дни със силно слънце издържа около 4 - 5 часа и има нужда от повторно нанасяне, но през пролетта е възможно и цял ден да нямате забележки относно матирането на кожата ви. Определено ме привлече фактът, че пудрата е с натурални съставки. Също така е доста икономична.


     Относно опаковката - нищо впечатляващо, кръгла пластмасова кутийка с капаче на винт. ВАЖНО!!! Пудрата е запечатана с прозрачно фолио. Не Махайте цялото листче и не изваждайте мекото тампонче! В противен случай има опасност целият минерален прах да се изсипе в капачето и когато го отворите има вероятност да матирате не само лицето си, но и ръцете и дрехите си. Ако спазите препоръките ми, би била удобна при пътуване, в противен случай не ви я препоръчвам.

     Приблизителната цена е (по спомени) 7 лв. за 9 грама продукт.

     А вие с какво матирате кожата си? = )




Няма коментари:

Публикуване на коментар