Garnier Pure Active Wasabi Power

     За първия ден на този месец съм ви подготвила нещо ново, свежо и вече любимо! Това е новият измиващ скраб на Гарниер - Уасаби. Съвсем случайно попаднах на него в Лондон и бързайки към касата на магазина, просто го грабнах. Определено си заслужаваше!

     На пръв поглед прилича на гел, но след като го нанесете усещате зърнената му структора. Гранулките са ултра фини и затова трудно можете да ги видите, дори и да се вгледате, но лесно ще ги усетите ако сложите съвсем малко количество от продукта на пръстите си и ги втриете един в друг. Скрабът е препоръчан за мазна кожа и определено се справя доста добре. Ефектът му е видим още след първото измиване.
Кожата е чудесно почистена, гладка, мека и перфектно матирана. Много добре се справя с всички несъвършенства, особено в борбата с черните точици. Честно казано не очаквах чат такъв ефект. Обожавам скрабовете на Гарниер и до този момент любим ми беше Garnier Pure Active 3 in 1, но вече имам нов фаворит!

     Усещането при измиване не е същото като при другите скрабове заради по-фината структура. Гъделичкащо приятно е. След това Уасаби кожата е дотолкова матирана, че след това няма нужда от допълнителна матираща пудра за цял ден (или поне при мен нямаше). По моето лице омазняването е само в областта на Т-зоната, но тя си остана гладка и нелъщяща до края на деня.

     След употреба кожата е матирана и гладка. Освен това тя е тонизирана и на практика изглежда чудесно, без да ползвате 3 или 4 продукта за тази цел. Учудих се как този скраб почисти кожата ми, матира там където трябва и тонизира цялото ми лице. Сякаш знае къде и какво трябва да направи. Определено кожата ми след това изглеждаше чудесно.

     Има още един бонус ако ползвате този продукт. Не само почиства лицето ви, но и порите в дълбочина. За мен това е от изключително значение, защото има доста продукти, които неуспешно се справят с тази задача. Освен, че ги почиства, той ги притваря, което го прави чудесен за тези от вас, които страдат от подобен проблем. Също така успокоява и зачервяванията по кожата, ако имате такива.

     Ароматът е доста свеж, по-скоро на краставица и алое, отколкото на уасаби, но честно казано предпочитам да ми мирише на алое, отколкото на люти сосове. И тук е моментът, в който трябва да си призная една малка тайна - скрабът е за мъже :Д Само дето забелязах това твърде късно, но въпреки това невъзмутимо го пробвах. И ако трябва да съм съвсем честна - изобщо не съжалявам :Д

     В България все още не съм го виждала, но предполагам, че до няколко месеца ще се появи и на нашият пазар. Количеството е 150 мл в класическите за Гарниер пластмасови тубички. По повод на тубичките - няма да е зле Гарниер да измислят някоя нова опаковка, защото не са особено удачни за течни продукти като този.

     Последното, което трябва задължително да отбележа (за тези от вас, които обичат уасаби или поне са опитвали) - не люти! :Д Обожавам уасаби, обичам лютото, но за щастие, скрабът няма общо с вкусовите качества на соса.

     Надявам се, че ви е било интересно и полезно това ревю!

     До скоро! = )


3 коментара:

  1. За жени, за мъже, не ми пука особено - грабвам го при следващото пътуване в Лондон! Благодаря ти, че ни го показа! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен също е без значение дали продуктът е за жени или за мъже, но е редно да го спомена като факт = ) И не го пропускай следващият път, чудесен е = )

      Изтриване
    2. Ами преди 2 седмици бях там, но... :D Определено при следващото ходене го взимам.
      Иначе ако не беше казала, че е за мъже, изобщо нямаше да забележа - дори увеличих снимката да видя къде точно го пише, но в крайна сметка го видях де :D

      Изтриване