Японска анимация (по миглите)

     Коя жена не желая гъсти, обемни и извити мигли? Не е ли страхотно да пърхате като пеперуди на хората около вас? Особено когато е толкова пролетно, зелено и свежо! Най-накрая и аз мога да пърхам! Толкова съм превъзбудена и усмихната, че се чудя как ли ще завърши това ревю...

     Днес темата е новата спирала на Лореал - Мис Манга (L'Oreal - Miss Manga). Бях доста резервирана към тази спирала, тъй като съм особено капризна към този тип продукти. Рядко намирам спирали, които да удовлетворят всичките ми прищявки, а те са колкото суетни, толкова и здравословни. Важно е да уточня, че нямам обаятелни мигли.
Не са нито твърде къси, нито твърде редки, но пък за сметка на това нямат никаква извивка и стърчат право напред като малки карфици, които се стремят да се скрият от погледите на хората (не ги извивам с никакви приспособления, защото се късат). Моята спирала трябва да придава обем (задължително), да не се рони след обяд, ако съм я нанесла сутринта, не държа да удължава миглите, но пък най-важното условие от всички е да не усещам парене при продължително ползване (често усещам пареща болка). Все пак преди суетата поставям здравето си, а що се отнася до зрението съм особено предпазлива. Мис Манга изпълни всичките!

      Стараейки се да спазвам съветите, които Мани ни препоръчва (Съветите на Мани), удържах на изкушението и си взех спиралата, когато имах нужда от нея. Признавам, миналият месец изпитвах неистово желание да я притежавам, но нямах нужда от нея. Та - тя е чудесна! ! Трябват ми само две дълги сини опашки за прическа и ще се чувствам като истински герой от някое аниме ;д От няколко дни пърхам наоколо и наистина ми е много забавно!

Удължава миглите, придава по манга обем и ги извива

     Официално Мис Манга се предлага в 5 очарователно свежи и летни цвята: Черна (класика), синя, тюркоаз, лилава и зелена. За съжаление не успях да видя никъде зелената и тюркоазената. Естествено, като за пръв допир до нея реших да заложа на класическото черно, но смятам да се сдобия и с нещо цветно от тази серия.

     След нанасянето на тази спирала забелязах нещо особено - миглите ми сякаш са силиконови. Не са твърди, нито пък меки. Извивах ги във всякакви посоки, а те възвръщаха винаги първоначалното си положение. Когато ги пипам (дори при леко подръпване) спиралата не се рони и не остави никакви следи по върховете на пръстите ми. Това определено доста ми допадна.

     Много ми хареса опаковката. Издържана в типичния стил за Лореал - класическо и семпло, но с нещо характерно, а в случая това е розовата капачка. Въртящата се на 360 градуса четка не ме впечатли особено. Да, извива се, когато я изваждате от тубичката и я наклоните, но това по-скоро е за удобство, когато бързате.




     ВАЖЕН СЪВЕТ!!!: не плачете когато сте с тази спирала, независимо по какъв повод! И внимавайте с премахването и, ако не искате да почувствате парещия ефект на 50 нарязани глави лук ;д Винаги я премахвайте внимателно с ваш любим продукт, защото ако попадне в очите ви, ще усетите пламъците на ада. Ако сте внимателни - няма да усетите какъвто и да било дискомфорт, макар че аз го направих умишлено, само за да усетя точно какво е чувството ;д

   
      Приблизителната цена е около 20 лева за 8,5 мл продукт.
      Усмихнати и слънчеви дни! До скоро! = )


2 коментара:

  1. И аз имам такава спирала.Страшно съм доволна от нея и си я използвам с най-голямо удоволствие. Нямам проблем с отстраняването и дори :((

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се да го чуя! Аз имам доста чувствителни очи и често пъти отстраняването на спирала е проблем за мен... Но спиралата е страхотна!

      Изтриване