Ново очарование от Garnier

      Винаги съм обичала продуктите на Garnier. Всичко започна с един рол-он, след това скраб за лице, лосион за тяло и неусетно те заеха голяма част от продуктите на тоалетка ми. А пък и когато съм наистина доволна от един продукт трудно бих го заменила с друг без жестока битка в мен. Тогава настава истинска война между ангелите и демоните, които застават яростно зад позициите си, а аз се оказвам съвсем объркана в козметичен магазин, гледаща сякаш в нищото.

     
 Реших се да заменя рол-она си (отново на гарниер) с новия сух крем Нео. Честно казано тук нямаше чак такава вътрешна борба, тъй като съм убедена, че трудно мога да се разочаровам от този тип продукти, особено когато са от една и съща марка, а вече не веднъж съм оставала доволна. Иии честито (на мен)! Вече повече от седмица съм горда притежателка на новото сухо кремче.

      Консистенция - както вече стана ясно - сух крем. Нанася се изключително лесно и доста по приятно от ролките. Нещо средно е между стандартен рол-он и стик. Усещането за сухота при нанасяне е особено приятно поне за мен, мога да го сравня с погалване на кожата. А тя остава едновременно мека и не се изсушава, което е повече от чудесно. Ефектът е дълготраен. Не мисля, че може да достигне 48 часа, но не смятам и да рискувам. Едно е сигурно - с нанасянето на този продукт можете да бъдете сигурни, че няма да имате проблем с изпотяването цял ден, че дори и вечерта.


      Можете да избирате между 5 аромата. Лично аз бях пред дилема кой от всичките да избера, тъй като всичките са приятни и леки. Но смятам, че има за всеки по нещо. Друг бонус на ароматите тук е, че са по-леки от тези на рол-оните и не се смесват с аромата на парфюма ми
.
      Не оставя петна по дрехите, но с уговорката, че не ползвате твърде голямо количество продукт. Обичам да правя подобни тестове особено при носенето на черни дрехи. А ето и какво направих. Под едната мишница ползвах по-малко количество от крема и нямаше никакви петна, а под другата ползвах повече. Логично е, че при втората ще останат някакви петна, но първо те бяха едва забележими и второ - облякох се преди крема да е попил. Тъй че и този тест е издържан (а той е много важен!).

     Това със сигурност е един от новите любими продукти! Препоръчвам го на дамите с натоварено ежедневие и на тези от вас, които спортуват. Пропуснах само да допълня - цената е около 5 лева за 40 мл продукт. Дано ви бъде полезен. До скоро! ^_^

Няма коментари:

Публикуване на коментар