Лимонено ми е с The Body Shop

Най-накрая се престраших да направя и първата си публикация за козметичен продукт (уау!). И в днешния свеж и слънчев ден какво друго да ви представя, освен нещо още по-свежо и любимо. А именно body butter на The Body Shop - малката ми любов с аромат на лимон, затворен в свежа жълта кутийка!

Не съм ползвала по-добър продукт за сухата ми кожа (а аз обожавам всякакви лосиони за тяло и масла). Разфасофката, с която разполагам е 200 мл. Използвам го активно, но бих казала, че е доста икономичен. Консистенцията е много гъста, което първоначално ме притесни, ако трябва да бъда честна, защото избягвам гъстите смеси на каквито и да било продукти. И както се очаква - останах изненадана. Попива невероятно бързо и се разнася лесно, което ме радва, защото винаги бързам да се облека и да изляза след като се нанеса какъвто и да било продукт по кожата си. Подходящ е за всички дами, които водят динамичен начин на живот и ценят всяка секунда от времето си. Кожата е перфектно хидратирана и невероятно мека на допир! А ароматът е просто божествен!
Препоръчвам го на всички, които обичат цитрусовите аромати.Принципно в описанието на продукта пише, че хидратацията продължава 24 часа, но при мен трае дори 48, а е изключително важно да уточня че кожата на краката ми е доста суха и изисква да се грижа за нея ежедневно. Обожавам и опаковката. Пластмасова, свежа и семпла. Наистина просто няма какви забележки да отправя към този продукт.
Сдобих се с тази малка свежест в Лондон, къде това удоволствие струваше 15 лири, но на българския пазар варира между 30 и 40 лева. Повярвайте ми, това е наистина добра инвестиция за вашата кожа. И ако трябва да коментирам отношението качество - цена, получавате това, за което плащате - буквално. Комфорт, свежест, мекота и късче щастие с аромат на лимон! = )

6 коментара:

  1. Мммммммм, колко свежо изглежда само!!! :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Надявам се да ви харесва = )

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте, къде в България има продукти на Body Shop ? Благодаря предварително:)

    ОтговорИзтриване
  4. За съжаление в България имаше само онлайн магазин на The Body shop, който в момента е неактивен, но на доста места в мрежата има оферти от частни лица, които внасят продукти. Дори в prodavalnik.bg се предлагат цели комплекти, които препоръчвам с 2 ръце.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря Ви много :) Успех с блога, желая Ви вдъхновение!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, Милена! Желая Ви усмивки!

    ОтговорИзтриване