Картина

Едно платно
Няколко цветни бои
И малка вселена

Рисувам с четката
Използвам всички цветове
Само в една стая…
Дори не поглеждам навън

Сякаш от очите ми вали
Цял порой
А след това има дъга
И мирише на свежест

Рисувам мъж
Един специален
Той е вселена
А очите му са тъмна материя
В която потъвам
и тялото ми изчезва в мрака

Рисувам очите
Ръцете
Косата
Глезените…
Харесва ми как ме гледа
И как се усмихва
От платното

Протяга се от картината
Не вярвам че се случва
Усещам докосването
Полудявам ли?

Истински ли е?
Докосва лицето ми
Бузите и челото
Гали косите ми
Тук ли е?

Изгубих се в реалността
Или в картината
Не знам

Мъжът от картината
Обичам го
Нарисуван с маслени бои
И безброй цветове
Той е моята малка вселена
Искам да живея в нея
Или в картината
Без значение


Само бои и малка вселена…

Няма коментари:

Публикуване на коментар