Александър Попов - Саката

Александър Попов - Саката е истински виртуоз на китарата и един от най -усмихнатите и слънчеви хора, които познавам. Той със сигурност няма да каже това сам за себе си, но аз няма как да ви го спестя. За мен е истинско удоволствие да започна тази (да я наречем) рубрика именно с него. Безкрайно положителен, вдъхновен и вдъхновяващ човек е! Заедно с момчетата от бандата Big Fat Lily, спечелиха престижната награда за късометражно видео на фестивала в Кан с клипа към песента "God forgive", който можете да видите на края на публикацията. 



 Представи се
Александър Лазаров Попов, на 31 години от Пазарджик.

   С какво се занимаваш (от колко време и как започна)?
По професия съм учител. В момента работя, като музикант в звукозаписно студио и в две рок групи. С музика се занимавам от 1996 година, завладян от великите метъл банди, посланието и звученето им. :)

 Каква е най-голямата ти страст?
Музиката.

  Какво те вдъхновява?
Любовта, природата и добрите хора.

    Животът за теб е…
Това, което ме кара да се усмихвам и да съм щастлив.

     За какво мечтаеш?
Да дам нещо на света, което да бъде запомнено.

   От какво се страхуваш?
От завистта и злобата на хората.

   Какъв искаше да станеш, когато беше дете?
Архитект. :)

    Какво правиш в дъждовен следобед?
Свиря, чета, слушам музика...

    За теб изкуството е…
Начин да намериш и изразиш себе си.

 Как би описал себе си?
Не мога да се опиша, нека хората, които ме познават да кажат! :)
  
  А света, в който живееш?
Светът е голям, колкото и мечтите на човек, моят свят е чудесен! :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар