Дани и нейните ръчно изработени чудеса

     Това е Дани! Със сигурност тя е една от най-нежните и фини жени, с които съм се срещала. Изключително трудно ми е да напиша въведението за нея, тъй като съм възхитена от отношението и, излъчването, поведението... Въобще тя е едно прекрасно олицетворение на думата Жена и за мое огромно щастие я срещнах съвсем, съвсем случайно. Това е нейната страница за чудеса - Ретро бижу. Със сигурност ценителите на ръчно направените бижута, тези на декупажа и всякакви подобни занимания ще оценят таланта и. А ето как тя отговори на въпросите, които и зададох.


Представи се.
Казвам се Даниела, на 28 години, от гр. Ямбол :)


С какво се занимаваш (от колко време и как започна)?
По професия съм ветеринарен лекар. А това, което правя за удоволствие и с усмивка са майсторене на бижута, украсяване и състаряване на различни предмети, йога. Обичам и да готвя :) Особено за любими хора! Със създаването на бижута се  захванах преди 2-3 години (може би, губя представа за времето). Случи се съвсем спонтанно, от любопитство и желание да направя специални подаръчета за специални хора! Хареса ми и попрекалих :)

Каква е най-голямата ти страст?
Да летя с крилете на мечтите, да вдишвам слънчеви лъчи...

Какво те вдъхновява?
За мен няма нищо по-вдъхновяващо от красотата на всичко естествено и чисто. С топлота и позитивизъм ме зареждат всички усмихнати и мили хора, но не престорените, а сияещи такива.

Животът за теб е…
Безценен подарък! Шанс да откриеш и разбереш себе си, да  си припомниш... да  обичаш и да  дарявш щастие...

За какво мечтаеш?
За много неща! :) Почти постоянно съм в това състояние. Може би най-силната ми мечта е точно това – хората да си припомнят, че са родени добри,да са благодарни и осъзнати. А като малка си мечтаех да имам „вълшебни“ обувки с които да премахвам всички нечистотии по земята :)

От какво се страхуваш?
Страхът не е добър приятел!

Каква искаше да станеш, когато беше дете?
Ветеринарен лекар.

Какво правиш в дъждовен следобед?
Наслаждавам се на този вълшебен момент, успокоявам и пречиствам съзнанието си.





За теб изкуството е…
Свобода


Как би описала себе си?
 Трудно ми е да го направя. Срамежлива :)

А света, в който живееш?

Е, той не е така срамежлив :) Светъл, усмихнат, изпълнен с любов и благодарност.




Няма коментари:

Публикуване на коментар