Иван Шопов а.к.а. Balkansky/Cooh

     Иван Шопов, известен повече като Балкански, е човек и творец, на когото се възхищавам с цялото си сърце и душа, и с всички сетива, които притежавам. Точно поради тази причина съвсем неочаквано дойде новината, че той е съгласен да вземе участие в моя малък проект. Съответно тръпки на щастие пропълзяха по цялото ми тяло и нададох истински вой на удовлетворението. Музикант и художник, Шопов е прекрасно въплъщение на творец, което следя с удоволствие. А сега без повече излишни приказки, ето как той отговори на въпросите ми.





Представи се.
Иван Шопов от град Троян. Познат на музикалната сцена с псевдонимите ми за различните видове музика : Balkansky (dubstep, idm) и Cooh (drum and bass, hardcore).

С какво се занимаваш?
Занимавам се основно с рисуване и музика, като рисувам от 6 годишен, а с музика се занимавам от 17 години. Започнах да рисувам израствайки в ателието на майка ми, която също е художник, след което учех в керамичното училище в Троян, а после завърших и художествената академия в София със специалност Графика. Да се занимавам с музика беше моя мечта от дете, но когато решихме да сформираме училищна група с моите съученици в Троян, започнах да се уча да свиря на бас китара, а няколко години след това се запалих и по създаването на музика с компютър.  


Как реши да се занимаваш точно с музика? 
Покрай по-големия ми брат, който имаше много голяма колекция с рок и метъл музика. Покрай него и аз започнах да слушам и колекционирам метъл и реших че трябва и да мога да свиря на китара, за да оставя и аз следа в този жанр. После обаче компютъра замени групата и успях и сам да правя всичко, което ми бе нужно.

Как те изразява тя?
Музиката ми се променя спрямо настроението и случките покрай мен, затова и ме изразява по различен начин всеки път. Например, когато съм в добро настроение създавам красиви звуци, изпълнени с хармония и чистота, а когато съм раздразнен и искам да извикам, създавам по-шумни и агресивни звуци. По този начин балансирам вътрешната ми хармония и не оставям нещо да ме дразни за дълго време.


Имаш ли любимо твое парче? Ако да кое и защо? 
Трудно бих могъл да избера само едно парче, но обикновено най-любимото ми парче винаги е последното, което съм направил… до момента, в който направя ново - още по-добро.

        Каква е най-голямата ти страст?
Да създавам звуци и картини, които да радват хората и да ми дават свобода за изразяване.

Какво те вдъхновява?
Най-вече живота. В цялата му красота, дори и в тежки моменти.
Също голяма част от вдъхновението ми идва от природата и планината с нейната тишина, спокойствия и величие.

Животът за теб е…
Изпълнен с възможности. Едно истинско и красиво пътуване.

За какво мечтаеш?
Да не спирам да мечтая. Да изживея мечтите си. Да не спирам да се движа.

От какво се страхуваш?
От страха, който може да те заблуди и спре в движението напред и взимането на правилни решения.

Какъв искаше да станеш, когато беше дете?
Художник. Да карам влак.



Какво правиш в дъждовен следобед?
Записвам капките и ги слагам за фон на музиката, която правя тогава.


За теб изкуството е…
Начин на живот, смисъл на живота, път.

Как би описал себе си?
Вдъхновен от всичко и винаги готов да го превърне в звук и картина.
Мечтател с мисия да вдъхнови още хора да мечтаят и творят мечтите си.
Работохолик и перфекционист, но и човек ценящ тишината и спокойствието.



А света, в който живееш?
Прекрасен, изпълнен с цветове, звуци, добри хора, посоки и хиляди начини начини да му се насладиш.


Няма коментари:

Публикуване на коментар