"Аз" - отворен таг

Скучно ми е, няма какво да правя. Чета блогове. Попадам на нов. Харесва ми. Има таг, но не хаш. Включвам се. Включете се и вие. Благодаря на Ви!


ПРАВЯ | това, което усещам. 
ГОТВЯ | рядко, но с желание. Получава ми се.
ПИЯ |  кафе и сокчета. Основно.
ЧЕТА Предимно разкази. И всичко останало.
ИСКАМ дъжд, мъркаща котка и чаша чай.
ТЪРСЯ | себе си в момента.
СЛУШАМ музика и гласовете на хората.
ГУБЯ хора, време, пари, ключове... Всичко, което може да се изгуби.
ЗАШИВАМ устни.
МЕЧТАЯ | да се гмуркам в небето и да дишам под вода. За къща в гората с голяма веранда. За люлеещ се стол. Зелена трева и градина от праскови.
ЧАКАМ | само закъсняващи влакове.
ХАРЕСВАМ хора с интересни истории и всякакви странности. Глухарчета, водни кончета и бухали. Слънчогледи и люляк.
ЧУДЯ СЕ | какво да правя този следобед. Къде отивам.
ОБИЧАМ | МНОГО. И количествено, и качествено.
НАДЯВАМ СЕ | на интересни времена и пътувания.
ВЪЗХИЩАВАМ СЕ | на хората на изкуството. И на изкуството. 
ПОМИРИСВАМ пъпеши.
НОСЯ | раница пълна с мечти и удобни кецове.
СЛЕДВАМ плейлисти в спотифай и блогове. Сърцето си.
ЗАБЕЛЯЗВАМ | погледите на хората. Понякога е изморително.
ЗНАМ | че има много да уча.
МИСЛЯ твърде много.
ОТБЕЛЯЗВАМ СИ | до къде съм стигнала на някоя книга. Всичко останало помня.
ОТВАРЯМ | буркани с лекота :Д
УСМИХВАМ СЕ | постоянно ^_^
ЧУВСТВАМ Емоционална съм, всичко чувствам.

2 коментара: